Γνωρίστε την EVA
Η EVA -Enterprise Virtual Assistant- είναι ένας καινοτόμος virtual βοηθός που παρέχει στους χρήστες σημαντικές δυνατότητες αυτοματοποίησης μέσα από κάθε έξυπνη συσκευή, βοηθώντας και καθοδηγώντας τους να ολοκληρώνουν εργασίες, σε λιγότερο χρόνο από ότι πριν. Η EVA προσφέρει στους χρήστες του Soft1 μία ασύγκριτη και μοναδική εμπειρία, καθώς πλέον μπορούν να επικοινωνούν και να αλληλοεπιδρούν με το λογισμικό όπως ακριβώς κάνουν και με τους συναδέλφους τους: μέσω της ομιλίας! Για πρώτη φορά, οι εργαζόμενοι μπορούν να αξιοποιούν τα δεδομένα και τις πληροφορίες του συστήματος ERP, χωρίς να χρειάζεται καν να συνδεθούν σε αυτό.
Η EVA «ζωντανεύει» μέσα από μία σειρά καινοτόμων τεχνολογιών που περιλαμβάνουν γνωστικές λειτουργίες, λειτουργίες επεξεργασίας ομιλίας, καθώς και ένα έξυπνο conversational user interface. Ταυτόχρονα, χρησιμοποιεί τις πλέον εξελιγμένες λύσεις μηχανικής που διατίθενται σήμερα και αξιοποιεί τις δυνατότητες των cloud τεχνολογιών και των web services της SoftOne στην πλατφόρμα Microsoft Azure. Αποτέλεσμα; Η EVA μπορεί και επεξεργάζεται την ομιλία του χρήστη μέσα από διάφορα κανάλια, καταλαβαίνοντας πλήρως τι ζητάει κάθε φορά, σε οποιαδήποτε γλώσσα.
Η EVA προσφέρει μία εντυπωσιακή εμπειρία χρήσης, καθώς είναι ο πιο φυσικός, εύκολος και γρήγορος τρόπος λειτουργίας. Αξιοποιώντας τόσο γνωστικές, όσο και δυνατότητες συνομιλίας, η EVA μπορεί να εκτελεί διάφορα tasks και να ανταποκρίνεται άμεσα σε απλά αιτήματα του χρήστη μέσα από το Skype ή το Facebook Messenger.
Με τη χρήση ενός tablet ή smartphone, η EVA απαντάει άμεσα σε οποιαδήποτε ερώτηση του χρήστη σχετικά με οικονομικά ή άλλα στοιχεία, πωλήσεις, παραγγελίες, αγορές, αποθέματα ειδών, εγκρίσεις κ.α. Παράλληλα, είναι σε θέση να στέλνει και να διαχειρίζεται alerts, ειδοποιήσεις και μηνύματα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο χρήστης, είναι απλώς να ρωτήσει την EVA.
Η EVA είναι εδώ και το μέλλον είναι δικό της. Με τη σταδιακή ενσωμάτωση περισσότερων καινοτόμων τεχνολογιών, η EVA θα μετασχηματίσει το μοντέλο λειτουργίας των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Αξιοποιώντας μελλοντικά ακόμη περισσότερες δυνατότητες machine learning, η EVA θα είναι σε θέση να επεξεργάζεται και να αυτοματοποιεί τις περισσότερες εργασίες και ενέργειες που πραγματοποιούν καθημερινά οι εργαζόμενοι.
Εμπλέκοντας τους χρήστες με τον πλέον φυσικό τρόπο, τη συνομιλία, η EVA αναμένεται να αποτελέσει στο σύντομο μέλλον, το πιο δημοφιλές μέσο επικοινωνίας τους με το ERP.